2009-12-21

Dan före dan före dopparedan

Äntligen snart jul!
Och till min stora glädje har snön äntligen kommit till Västra Götaland!
Jag kan bara sitta och titta på alla vackra snöflingor som faller ner så vackert och som lyser upp.

Mer orkar jag inte göra då jag bara längtar till jul och att få vara ledig i några dagar.

Har iallafall bakat en kaka, en kanelbulle sockerkaka! Mums!
Talade med söstra mi i telefon vid 17 tiden idag och blev så sugen då hon precis hade ställt in den i ugnen så det var bara till att göra en likaså.
Receptet finns här och kommer från Pernilla Wahlgren .

Jag kan hälsa att det både luktar och smakar gott!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Visst är det härligt med snö till jul! Jag ska också ha bakdag idag men tyvärr hinner jag nog inte med din sockerkaka, den lät god! Men man kanske vill ha något gott i mellandagarna också! God jul önskar jag dig och de dina!

Anneli sa...

Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR
Många nyårskramar Anneli