2009-08-05

Skarp kalligrafi

Under våren har det visats olika produkter på olika bloggar från Skarp kalligrafi.
Och som namnet berättar så är Skarp utbildad i kalligrafi och har på ett nytt sätt tagit in kalligrafin i tavlor, muggar, osv. Jag gjorde ett besök i hennes lilla butik i Hjortnäs och besöket gav inspiration.

Jag har alltid tyckt om att skriva med en riktigt kalligrafipenna och nu finns lite tankar som skall snurra några varv till innan de sätts i verket. Det är som sagt var bara fantasin som sätter gränserna!

3 kommentarer:

Nystanet Woolly I sa...

Låter som att du har en härlig avslutning på semestern. Njut!!!

Mia stickar sa...

JAg övade lite kaligrafi för det är så vackert! Men jag skriver som en kråka!

Missen sa...

Tänk, jag har varit inne på din sida innan men kunde inte lista ut att det var du, fin sida du har och fina saker du gör. Jag skulle vilja lära mig frivoliteter(men det verkar ta lång tid. Kul nu kan vi kika på varandras ting//kram Missen