2009-06-16

Besök hos en jubilar!


Idag har jag varit och besökt Pappersakademins affär i Partille centrum. Jag har njutit av deras godisaffär för pappersälskare som jag och känner mig som 10 år igen när jag går bland hyllorna. Och idag firade Pappersakademin 1 år! Ett stort Grattis till er!





Har länge tittat och inte kunnat bestämma mig för vilken typ av stansmaskin jag vill ha. Det finns ett antal att välja bland. Men något som är dyrt att köpa till dessa maskiner är alfabet och det är just det jag vill ha.

Pappersakademin sålde ut sina exemplar av Quikutz squeese.

Jag kunde inte låta bli att köpa ett exemplar där ett alfabet följde med. Tillsammas fick jag ett bättre pris än vad ett alfabet ensamt skulle kosta. Jippie!


Och lite av mina favorit pennor från ZIG!


Och lite material som skall hällas på lim eller stämpel och ser ut som sammet. Skall bli spännande att se hur det funkar.


3 kommentarer:

SF sa...

Åh vilken kul affär. Var i Partille ligger den?

Call design sa...

Ja, en kul affär är det och väl värt ett besök!
Ligger vid Kyrktorget, nästan vid ingången till Allum vid bussterminalen. Utanför finns torget där även systembolaget finns och allehanda affärer!

Nystanet Woolly I sa...

Kul att se vad du kommer att hitta på...