2009-04-29

Stickfrossa plus en sjal i frivoliteter






Igår låg det ett prickigt paket i min brevlåda och glad av lycka slet jag upp paketet. Däri fanns en garngömma och en stickpåse i nougatfärgat linne av Stickfrossa. Så fina är de och välsydda. Jag blir så glad över att se dem.
Även om det är Stickfrossa som sytt dem så har någonting annat hittat till påsen. Min evighetssjal i frivoliteter i garnet Lima har hittat hem till sina gömma och påse. Jippie!
Sjalen började jag på för två år sedan och det tar tid att göra den.
Men klar skall den bli någongång!

2 kommentarer:

Anna sa...

Så glad jag blir av att du är så nöjd med dina grejer och jag är totalt imponerad av ditt underbara "vansinnes-projekt" sjalen som du visar i inlägget, så vackert!

handarbetaren sa...

wow du är galet duktig. vilken frivolitetsstjärna!