2011-01-10

Jag har vunnit!


Tänk, vilken lycka att få öppna kuvertet med min vinst från Ditten- o- Dattens tävling.
Nu hänger sex vackra snöstjärnor i mitt sk åretruntris.
Ett ris gjort av grenar från en trollhassel och vars grenar pyntas beroende på vilken årstid det är.


Vinter är det fortfarande och jag skulle gärna vilja ha mer snö istället för den slask som just nu är utanför min dörr.
Ni kan se på fotografiet att snön smälter, vattnet rinner överallt och fryser till is.
Det gäller att titta efter vad vi sätter fötterna och jag undrar om det skulle vara bättre ha ett par skridskor på fötterna än skor?

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Slikt føre har vi her i dag også. Farlig å ferdes ute. Fine stjerner du vant!

BiZen sa...

Vilken trevlig ide att hänga snöstjärnorna i året-runt-riset!
Kul att du vill vara med i min utlottning!
Kram//BiZen

Mia stickar sa...

Grattis till vinsten, så söta dom var!

Dittenodatten sa...

Varsågod! Roligt att du tycker om dem! =)