2010-04-06

Utmärkelser till lilla mig

Av Alvinea har jag fått en Solskens utmärkelse!
Tack underbara Alvinea för att jag fick detta solsken från just DIG, du som är en stor inspiration för mig!

Assishantverk, Susilulls skapelser och funderingar och Mia stickar har jag fått
"En blogg med charm utmärkelse!"
Tre personer som med stor inspiration delar med sig av sin värld och som ger stor glädje till mig!

Alvinea, Assis, Susilull och Mia, ett stort TACK från mig till Er!
Jag blir alltid så rörd över den ära som jag tycker det är att få en utmärkelse.
Det är en enorm känsla att genom bloggen ha fått möjlighet att lära känna er lite mer!

Med båda dessa utmärkelser så är reglerna de som följer:
  • Lägg ut utmärkelsen i din blogg
  • Ge den till 12 personer
  • Meddela dessa att de fått den
  • Ange vem du fått den av och länka tillbaka
Jag vill ge dem till alla av mina bloggar på mina favoritlistor. Ni är en glädjekälla allihop!

Samtidigt finns det många människor som inte har en blogg och som inspirerar mig mycket med all sin charm och kunskap! Ni vill jag också ge dessa utmärkelser, för ni är också en glädje och inspirationskälla för mig!
Ni vet vilka Ni är!

1 kommentar:

Susanne sa...

En liten inspiration från mig också, finns på min blogg till dig.