2010-04-02

Glad Påsk!

Jag hoppas att Ni alla får
en riktigt
Glad och härlig Påskhelg!

21 kommentarer:

Lace-lovin' Librarian ~ Diane sa...

Beautiful! Are these real eggs? If so, I'm really impressed!

Call design sa...

Yes, it is real eggs!
Tricky to do but worth in the long run!
The design is my own!

Thanks for the kind words!

Efwa - Medea sa...

Vad kul att du skrev en kommentar hos mig. Just nu är jag som du förstår väldigt intresserad av att hitta inspiration och andra som slår frivolitet. Lägger en länk till dig från mig (om jag inte redan har det).

miaring sa...

Glad påsk på dig också, eggande bilder, hehe!
Kram Mia

Mia stickar sa...

Glad påsk till dig också! Fina ägg, vilket arbete!

Kajsa sa...

Glad påsk! Äggen är jättefina!

Ida Gerdemark sa...

Superfina ägg! Glad påsk!

Emelie sa...

Vilka fina ägg du gjort! Riktigt hantverk!

Kul att du vill vara med i min utlottning!=)

Önskar dig en riktigt härlig påskhelg!
Emelie

Assi sa...

Åh, så fina påsk ägg du har gjort!
Glad Påsk till dig också!
Assi

Rosenvante sa...

Otroligt vackert.

BiZen sa...

Härligt vackra ägg!
En fortsatt trevlig påsk önskar jag dig! //BiZen

skapa och inreda sa...

Jättefina ägg!!! Vilket otroligt arb.
Ha en fortsatt härlig helg.
Annika

Lena sa...

Hej! Vilka vackra ägg du gjort! Glad Påsk önskar jag dig!!

Susanne sa...

Glad Påsk! Vilken ljuvlig blogg su har, jag ber att få återkomma :)

Mirameja sa...

Glad Påsk! Otroligt fina ägg, vilket arbete..

Tant Grön sa...

Underbara påskägg! Glad påsk!

Assi sa...

Du har en award att hämta hos mig!
Assi

MADE BY K sa...

Urläckra ägg, ser lite pillrigt ut :)

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Hej, hej!
Jag får önska en bra kortvecka.
Många hej fr. Koftan

Bollebygdsbo sa...

Fantastiska ägg!
Väldigt vackra.

SandraS sa...

Oj, vad fina ägg! Det var länge sedan jag slog frivoliteter senast.