2009-12-03

Ett besök hos...

...Scrapbook etc resulterade att jag köpte en julklapp till mig själv, en Ultimate Pro väska.

Ni läsare kanske undrar vad en sådan plastig väska skall användas till?

Väskan är ett användbart verktyg i att göra:
- kuvert
- lådor
- popup kort
- embossa m.m

Under en längre tid har jag sett vad Ultimate Pro kan göra och på You Tube finns det flera filmer som visar funktinen med verktyget.
Jag har alltid tyckt att det är kul att tillverka kuvert och lådor föll för idén men ville se den i verkligheten först. Och på en hylla hos Scrapbook etc stod den och väntade på mig. Tjhoj!
Idag provade jag på att tillverka en låda och jag lovar att jag inte ljuger när det tog en minut.
Enkelt och lätt, det tycker jag om!

Titta på denna film eller denna film från You tube som visar vad du kan med denna väska!

4 kommentarer:

Mia stickar sa...

Med den där lådan verkar man ju kunna göra allt! Ha så kul med den!

Anonym sa...

Jag får komma hem till dig och leka med den.
Vill oxå ha en sådan ! Kram syrran

krajamaria sa...

Tack för att du ville vara med i min tävling! För då hittade jag in till din fina blogg! Stannar här en stund och kikar lite! :) Mycket inspiration!

alvinea sa...

Vilken grej! Okej för att reklamfilmen är lite lätt stressande när allt går i ett rasande tempo, men det är ju uppenbart att den är otroligt användbar! Lycka till!