2010-03-07

Utmärkelse!

Jag har fått en solskens utmärkelse!

En varm och stor kram av TACKSAMHET till
Li.W, Made by Kafe och Mormors Bod!

Tillsammans med Solskens utmärkelsen följer att jag skall:

The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.

Nu kommer jag till den svåra delen som följer med utmärkelsen, att välja ut 12 stycken bloggar som inspirerar mig.

Mitt problem är att behöva välja ut 12 stycken av alla de bloggar som jag följer. ALLA är så otroligt duktiga, inspirerande och delar med sig av sin glädje! Och de tre jag fått utmärkelsen är några som ger mig en stor inspiration likaså.
1. Made by K
2. Evas this and that
3. Signe mitt i livet
4. Carinas liv och stickning
5. Snitsatstickat
6. Samtal från min trädgård
7. Mia stickar
8. Fru Ädel
9. Kristina- lakris
10. Tant Kofta
11. Assishantverk
12. Miastick
och så bryter jag regelverket en aning genom att ge en trettonde utmärkelse till
Ann- Helens unika tennarmband.

6 kommentarer:

miastick sa...

Tack! :)

miaring sa...

Tackar allra ödmjukast!

Fruädel sa...

Men snälla söta va glad jag blir!!! Tack så hemskt mycket! Kul att hitta hit också, älskar dina luftiga sjalar! Här har man mycket att lära! Kram söta du!

Carina sa...

Tackar så jättemycket. Att få vara lite solsken för någon annan är ju så himla roligt och jag kan tala om att du är en solstrimma för mig också. Vi behöver nog alla lite uppmuntran och uppmärksamhet. Tack åter igen.
Kram Carina

Kristina sa...

Åh, så underbart! Tack snälla du för en sådan uppmuntran. Jag har alltid velat vara någons solstråle!
Tack för fin blogg tillbaka.

Assi sa...

Tack snälla!
Assi