2009-09-09

God morgon allihopa!

I denna tidiga stund kom jag på en sak: Silverlåset till min mammas halsband som jag bloggade om igår tillhör inte mönstersatsen. Låset som följer med satsen är inte det bästa och det snyggaste och därför föll valet på silverlåset istället.

Och ett stort TACK för alla goa och härliga kommentarer, de värmer!

När jag startade bloggen var mitt mål att bevisa för mig själv vad jag verkligen. Jag har väldigt lätt att tycka att jag gör eller hinner ingenting.

Och en stor bonus är ju att världen öppnar sig och att andra goa människor uppskattar det jag gör! Det kunde jag aldrig ana och det gör bloggandet ännu roligare och ger en otrolig inspiration! TACK!

3 kommentarer:

Assi sa...

Hej!
Det är inte så svårt att lära sig virka med pärlor! Det kan vara lite pilligt i början på varje halsband, innan man kommit igång, men man får inte ge upp. En bra sida att lära i från är:
http://stinta.se/index.php/405754
Hon beskriver på några sidor hur man gör. Behöver du mer hjälp kanske jag kan hjälpa dig över nätet. Det är roligt att virka med pärlor och man kan variera sig i det oändliga med olika färger, mönster och storlekar på pärlorna. Vet du om den här sidan också?:
http://www.auntiesbeads.com/Category.aspx?ID=9cac5bca-d677-4ff6-ad2b-72558e3751dc
De har flera video filmer som visar olika pärltekniker!
Assi

teresa sa...

Armandet är jättevackert. Lövhalsbandet längre ner liksaå.
(Och bloggvärlden, ja den är verkligen härlig!!)

Siri sa...

Vad duktig du är!