2009-06-11

Fredags kaka...

...även om det är torsdag! Konstigt men sant!
På mitt jobb har vi en trevlig och avslappnad tradition att bjuda på något gott på fredagarna. Då alla kan få sitta och ta det lugnt och njuta av denna underbara dag.

Imorgon är det min tur att bjuda på fredagskaka och passade på att prova ett nytt recept som kallas för Blåbärsglädje. Naturligtvis bakade jag även en smaka på kaka som smakade väldigt gott!

Funderar som bäst på vad jag skall skicka till min Sommarpås lyx vän! Roligt är det!

Och efter alla ominstalleringar i min dator kommer ändå blåskärmen tillbaka. Dell kommer att hämta datorn för att se vad det är för fel.
Vad konstigt det kommer att bli att vara utan min lilla blåa dator och samtidigt lärorikt. Jag kommer att bjuda in mig hos alla nära och kära som har en dator och låna den en stund!
Se upp, här kommer jag!

På handarbetsfronten händer inte mycket den sista veckan. Tröttheten är stor och orken finns där inte. Jag tittar en stund på mina garner och pärlor så känns det skönt och läser lite handarbetstidningar på kvällen. Avkopplande det med!

1 kommentar:

Anonym sa...

OK då gäller det att hålla i grejorna, men det är ju en bit mellan oss så risken är kanske minimal. Men för övrigt vore det kul med en påhällsning. Kaffepannangår snabbt att sätta igång.
Corfitz