2013-02-27

Böcker jag läst år 2011



  • "Vecka 36" av Sofie Sarenbrant
  • "Flickan med snö i håret" av Ninni Schulman
  • "Flickan från tjugotalet" av Sophie Kinsella
  • "Tusenskönor" av Kristina Ohlsson
  • "Mörkrets alla färger" av Peter Robinson
  • "Ängelns lek" av Carlos Ruiz Zafon
  • "Vindens skugga" av Carlos Ruiz Zafon
  • "Just kids" av Patti Smith
  • "Kärlek på Skotska" av Alexander McCall Smith
  • "El Choco" av Markus Lutteman
  • "Du och jag, Farsan" av CajsaStina Åkerström
  • "Flickan under gatan" av Roslund & Hellström
  • "Odjuret" av Roslund & Hellström
  • "Evard Finnigans upprättelse" av Roslund & Hellström
  • "Skumtimmen" av Johan Theorin
  • "John Hall" av Sophie Elkan
  • " Det du inte såg" av Patrik Sjöberg med Markus Lutteman
  • "Nattfåk" av Johan Theorin
  • "Den röda grevinnan" av Yvonne Hirdman
  • "Det som skal sonas" av Olle Lönnaeus
  • "Minnen av John Lennon" av Yoko Ono
  • "Mordet i Eiffeltornet" av Claude Izner
  • "Smaken" av Muriel Barbery
  • "Strindbergs stjärna" av Jan Wallentin
  • "Hitta Vilse" av Carin Hjulström
  • "Jag är Ozzy" av Ozzy Osbourne
  • "Blodläge" av Johan Theorin
  • "Presidentens hustru" av Curtis Sittenfeld
  • "I cirkelns mitt" av Dan Brown
  • "Espressoberättelser" av Alexander Mcall Smith
  • "Min stroke" av Jill Bolte Taylor
  • "Box 21" av Roslund & Hellström
  • "Finns inte på kartan" av Carin Hjulström
  • "Underbara dagar framför oss" av Henrik Berggren
  • "Stolpskott och pungsparkar" av Birgitta Sjöberg
  • "En vision av ljus" av Judith Merkle Riley
  • "En förtjusande man" av Marian Keys

Inga kommentarer: