2013-02-27

Böcker jag läst år 2009



  • "Harry Potter och dödsrelikerna" av J.K Rowling
  • "Harry Potter och halvblodsprinsen" av J.K Rowling
  • "Harry Potter och Fenixorden" av J.K Rowling
  • "Harry Potter och den flammande bägaren" av J.K Rowling
  • "STF årsbok 2009 Äkta svenskt- en mångfaldig resa i tiden
  • "Antonias revansch" av Bengt Ericsson
  • "Katedralen vid havet" av Ildefonso Falcones
  • "Till dess din vrede upphör" av Åsa Larsson
  • "Det blod som spillts" av Åsa Larsson
  • "Madonna" av Lucy O´Brien
  • "Mitt liv" av Michael Parkinson
  • "Solstorm" av Åsa Larsson
  • "Sonat till Miriam" av Linda Olsson
  • "Den ylande mjölnaren" av Arto Paasilinna
  • "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini
  • "Hoppsan, jag är död!" av Arto Paasilinna
  • "Lyckans hjul" av Kajsa Ingemarsson
  • "Åse" av Denise Rudberg
  • "Så länge vi båda andas" av Stephenie Meyer
  • "Ljudet av ditt hjärta" av Stephenie Meyer
  • "När jag hör din röst" av Stephenie Meyer
  • "Så här gör du succé på jobbet eller inte" av Ulysses Brave
  • "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer
  • "Åskgudens son" av Atro Paasilinna
  • "Och himlens vida väv" Sagan om Otori av Lian Hearn
  • "Höga klackar" av Anna Maxted
  • "Den magiska källan" av Maeve Binchy
  • "Snablar" av Arto Paasilinna
  • "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg
  • "Den mörka ägeln" av Mari Jungstedt

Inga kommentarer: